anthonydrowow
Korte vraag — Ik wil wat winst van AmonBet laten uitbetalen en ik heb een recensie gelezen waarin stond dat de uitbetalingstermijnen lang kunnen zijn. Kan iemand zijn ervaringen delen: hoe lang duurde het, na verificatie, om geld op te nemen bij AmonBet? Waren er verrassingen?
archytrek
Goede vraag. Mijn ervaring met https://amon-bet1.net/ is gemengd: bij één opname kreeg ik het geld binnen ~24 uur na voltooiing van KYC in mijn crypto-wallet. Bij een andere opname (via bankoverschrijving) duurde het langer, ongeveer 3-4 werkdagen voordat het geld binnen was. De recensie die ik las, deed echter wel een alarmbel rinkelen: sommige spelers meldden vertragingen of problemen met de klantenservice wanneer het om grote bedragen ging. Mijn tip: verifieer je account onmiddellijk na registratie (upload je identiteitsbewijs en adres), zodat je helemaal klaar bent wanneer je geld wilt opnemen. Kies indien mogelijk ook voor een snellere betaalmethode (crypto is doorgaans sneller). Zorg ervoor dat je opname voldoet aan de minimumlimieten (ik zag € 20 als minimum) en controleer of je geen actieve bonus hebt die de opname zou kunnen vertragen. Op de site staat “Kleinere klachten over snelheid van uitbetalingen”, dus houd daar rekening mee. Kortom: ja, je kunt binnen 24-48 uur opnemen als de omstandigheden goed zijn en je crypto gebruikt, maar bij bank of kaart kan het langer duren.
siripum
Ik heb hetzelfde meegemaakt: ik gebruikte een aantal gratis spins, vergat ze, kwam later terug en ze waren verlopen. Die les had ik snel geleerd. Nu gebruik ik ze gewoon zodra ik ze krijg.